M.A.C Blush Review

Acum aproximativ o luna am primit de la mama mea primul blush M.A.C . Am fost foarte incantata , mai ales ca auzisem de firma pe tot youtube-ul . Nuanta se numeste " Gleeful " si este un roz placut .
 Lucruri care mi-au placut :
  •    e foarte rezistent , pe tenul meu (mixt) rezista fara probleme toata ziua
  •    nu-si schimba culoarea pe parcursul zilei
  •    e foarte foarte pigmentat , cand il aplic mereu trebuie sa am grija sa nu obtin un efect prea tare
  •    simt ca va avea o durata foarte lunga de viata , avand in vedere ca il folosesc zilnic de o luna si inca nu vad nicio schimbare

Momentan nu am gasit nimic la el care sa nu imi placa . Vreau insa sa incerc niste blush-uri de la Flormar , eventual si un bronzer . Ce parere aveti de blush-urile lor ?

Comments (0)

Trimiteți un comentariu