Sexy Mother Pucker Review

Cautam un lip plumper , nu pentru ca as avea nevoie , dar mi se pusese pata pe asa ceva . Cum Lip Injection mi se parea prea agresiv si destul de scump pentru ce cautam , am ales varianta asta . L-am luat din Sensiblu la pretul de 20 lei .
Imi place destul de mult . Nu am observat un mare efect de marire , dar primele dati cand l-am aplicat am simtit timp de 5 minute furnicaturi placute . Nu m-au deranjat , iar acum nici nu le mai simt dupa mai multe utilizari . Desi pare o culoare piersicuta , e destul de incolor pe buze . Rezista mult si are o consistenta usor lipicioasa care nu pot spune ca imi place prea tare . Mirosul insa e demential -aduce a ciocolata sau a prajituri , iar numele este foarte simpatic .
Ce parere aveti ? Ati mai incercat si alte lip plumper-uri?

Comments (0)

Trimiteți un comentariu